Kıbrıs Diş Kliniği ve İmplant Fiyatları

Kıbrıs Diş Kliniği

Son teknoloji ürünler ile çalışmalarını sürdüren Kıbrıs Diş Kliniği uygulamalarında geniş bir yelpaze bulunmaktadır. Diş temizliği, diş taşı temizliği, hareketli diş protezi, sabit diş protezi, diş dolgusu gibi pek çok işlem bu kliniklerde gerçekleştirilen uygulamalardan birkaçıdır. Bu uygulamalar kullanılırken hastanın ihtiyaçları göz önüne alınarak, en uygun yöntemler tercih edilir ve çalışmalar gerçekleştirilir.

Kıbrıs’ta yer alan kliniklerde uzmanlar hastanın ihtiyaçlarını inceleyerek işlemlerini gerçekleştirirler. Ağız ve diş sağlığının korunmasında özenle çalışmalarını sürdüren bu kliniklerde hastanın yaşam kalitesini artıracak önlemler de sunulmaktadır. Böylelikle tedavi edici yöntemler sayesinde kısa vadede sonuçlar alınırken önleyici tavsiyeler ve uygulamalar ile de uzun vadede sağlıklı dişlere sahip olmaları için hastalarına yardımcı olmaktadırlar.

Kıbrıs İmplant

İmplant uygulaması sıklıkla karşılaşılan tedavi edici uygulamalardan bir tanesidir. Bu uygulama için son teknoloji ürünler tercih edilmektedir ve en çok tavsiye edilen son yöntemler ile işlemler gerçekleştirilmektedir. Bu uygulama diş kaybı yaşayan hastaların sıklıkla tercih ettiği yöntemlerden bir tanesi olarak karşımıza çıkmaktadır.

Kıbrıs İmplant uygulaması için hastanın bazı gereklilikleri sağlaması gerekmektedir. Bunun için bir uzman tarafından gerçekleştirilen kapsamlı bir muayeneden geçen hasta çene röntgeni kontrolleri de tamamlandıktan sonra uygun görülmesi halinde implant uygulaması gerçekleştirilebilir. Bu uygulamanın hastanın yaşam kalitesini artırması, hastanın sağlıklı dişlere sahip olması ve mevcut dişlerinin zarar görmemesi adına her türlü kontrolden geçmiş olması gerekmektedir.

Kıbrıs Dolgu

Dolgu uygulaması diş kökünün sağlam olduğu ancak diş yüzeyinde hasar bulunana durumlarda sıklıkla tercih edilmektedir. Kıbrıs dolgu uygulamaları özenle seçilen yöntemler ile gerçekleştirilmektedir. Teknolojik gelişmeler sayesinde uygulamalar kolay ve hızlı bir şekilde gerçekleştirilebilir hale gelmiştir. Diş dolgusu uygulaması yaklaşık olarak yarım saat içinde tamamlanabilmektedir.

Diş dolgusu uygulaması hastaya özel olarak belirlenmesi gereken hassas bir uygulamadır. Burada uzman görüşleri büyük önem arz etmektedir. Uzman bir diş hekimi tarafından hasta için uygun görülen dolgu çeşidi belirlenmeli ve bu doğrultuda dolgu işlemi gerçekleştirilmelidir. Aksi halde hastanın dişi ile ilgili problemleri sona ermek yerine daha şiddetli ve aşılması zor sorunlarla karşılaşabilir.

Dolgu ve İmplant Fiyatları

Kıbrıs Diş Dolgusu Fiyatları son derece ekonomik olarak devam etmektedir. Uygulamanın çeşidine göre fiyatlarda farklılaşmalar bulunsa da ortalama 100-250 TL aralığında bir fiyat ile diş dolgusu yaptırmak mümkündür. Hastanın ihtiyacına göre uygulanacak diş dolgusuna göre uygulama fiyatlarında değişiklikler gerçekleşebilmektedir.

Kıbrıs İmplant Fiyatları son derece uygun bir şekilde gerçekleştirilmektedir. Uygulama yaklaşık üç aylık bir süreç gerektirmektedir. Bu süreçte hastanın çene kemiğine yerleştirilen vidalar üzerine protez sabitlemesi işlemi gerçekleştirilir. Bu uygulama için ise tek diş için ortalama ücretlendirmeler 1500- 2000 TL arasında farklılık göstermektedir. İmplant uygulamasında kullanılan malzemeler ve uygulama sürecinin uzun zaman alması, uzman emeği gibi etkenler göz önüne alındığında implant uygulaması ekonomik bir uygulama olarak değerlendirilebilir.

Randevunuz İçin Sizi Arayalım